Ett ogenus inlägg

Idag var jag på den föreläsningen som skulle inspirera mig och hjälpa mig med eximinationsuppgiften jag håller på att skriva. Dock var föreläsningen en enda stor gäsp och jag gick inte därifrån klokare än vad jag var innan tyvärr. Sedan dess har jag läst, läst och läst. Sedan skrev jag inledningen på arbetet och nu sammanfattar jag det jag läste så mycket om förut. Det ser ut som jag kommer få ta med mig mina böcker till Stockholm i helgen. Inte för att han kommer misstycka, min man. Tvärtom så tycker han om att få glänsa lite inför mig. Jag tackar och tar emot för hjälpen.
Våra planer förutom att plugga är att se SAW 3D imorgon kväll. (Jag tycker det ska bli asballt att gå i en biosalong med arton rader och 600 platser. Han tyckte det var "gulligt" när vi såg Paranormal Activity 2 här i Karlstad förra veckan i en biosalong med sju rader och 70 platser)
Jag har sett en röd tråd när det kommer till vårat filmtittande. Vi har sett Blair witch projekt, Paranormal activity 1 och 2 och på halloween hyrde vi en jäkligt bra skräckis som hette The Crazies. Och som sagt, Saw 3D imorgon.
Nu finns det ju lite filmer som avviker från detta mönster också. Våran första film vi såg ihop  till exempel, Alwin och gänget 2. Sen kollade vi på Alladdin och Pocahontas hos honom sist. (Han är en Disneyfantast så jag fick välja och vraka. I helgen har jag beställt Skönheten och Odjuret)
Gud vad mycket plats han fick i detta inlägg, inte okej! Väldigt ogenus av mig. Han skriver säkert ingenting om mig i sin blogg. Jag ska genast sluta upp. Jag markerar detta med ett streck.
Nu ska jag koka ärtsoppa och sedan fortsätta sammanfatta Kulturmöten i barnomsorg och skola.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha men carro, varför skulle det vara ogenus att skriva om sin nya kille? :P Knäpp du. Hare gött i Sthlm! :)

2010-11-04 @ 09:30:47
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Charoliiine

Haha. Jag ägnade ju nästan ett helt inlägg åt honom. Det är väl att vika ner sig lite? Dessutom gillar jag att överkonsumera ordet genus. Jag vet ju egentligen inte vad det betyder exakt.

Och tack, det ska jag ha! Ha en skojig fest på lördag :)

2010-11-04 @ 09:51:02
URL: http://charoliiine.blogg.se/
Postat av: Linda

åååhh är han Disney-fantast! nu blev jag avundsjuk...

2010-11-04 @ 19:36:31
URL: http://lindaweissman.com/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0