Opiercad och allmänt nöjd

I lördags tog jag ut min tungpiercing efter tre år. Det är ovant men ändå skönt. Jag har misstänkt att mina halsproblem kan komma från detta bakterieinbjudande hål så vi får se om det blir någon ändring nu.



Detta inlägg går ganska trögt att skriva, detta är för att jag sitter på Max och skriver och han är ju inte som alla andra datorer. Eftersom jag skriver på Max så är jag alltså hos Jomabelle och Brunte. Brunte äter. Det gör han alltid. Han behöver och förtär därför mycket mat den mannen. Jomabelle går runt och säger att hon behöver bekräftelse. Jag och Brunte är ignorerar detta. Då ställer hon sig och diskar istället. He he he.
Idag lämnade jag in min eximination och på onsdag går jag ut på VFU. Det känns lite pirrigt. Jag är sådan som ofta oroar mig för petitesser. Denna gång är det att jag inte ska hitta till mitt klassrum. (Jag såg ju ingenting när jag var där på runtur eftersom jag hade migrän) Jag kommer därför se till att vara där i mycket god tid och antagligen hitta rätt på en gång och då behöva stå utanför och frysa i en halvtimme.
Jag fyller ju snart år också. Då ska jag ha fäst. Det är även då jag får träffa min man nästa gång så jag längtar i dubbel bemärkelse.
Nu ska jag och Yo ma Belle! kolla på Paradise Hotel och äta negerbollar och dricka te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0