Fjärde dagen med feber

Trodde det skulle vara en tredagarsgrej denhär gången men det verkar det inte vara. Jag har fortfarande feber och huvudvärk. Dock inte migrän men hemsk huvudvärk. Snorig och hostig. Jag räknar nu med att jag inte kommer klara tentan på måndag, även om jag läst lite så har det blivit långt ifrån så mycket som egentligen behövs.

Imorgon ska jag till min mormor för att bli klippt av min kusin. Hon och hennes man är på besök från Stockholm och jag såg detta som ett ypperligt tillfälle för min tunna studentplånbok.

Just nu pågår det hockey förfullt ca 100 meter från mig. Jag följer den live på Aftonbladet, det ser inte bra ut. FAST I JUST DETTA ÖGONBLICK SÅ REDUCERADE FBK TILL 1-2! Yessssssss.
Förut blev jag lite grinig när jag såg den vanliga strömmen med bilar och folk gå utanför mina fönster och min balkong. Jag går runt och muttrar mot dom och säger "nu fan får ni skrika och bidra med något under matchen, era slöa sittplattsare". Egentligen är jag ju inte arg på folket, jag är arg för att jag inte kan vara där.
I vilket fall så längtar jag till den fjärde November. Då ska jag åka till Stockholm igen och hälsa på en pojke jag tycker väldigt mycket om. Det bästa av allt? Han tycker om mig också :)
Jag vill även passa på att be om ursäkt till Frida. Jag råkade Spotifyrapa henne sist jag åkte på tåget hem från Sthlm. Hon var visst fortfarande inloggad på Rafael sen Grebbestad. Tydligen så kan man ta vilket spotifykonto med premium som helst och lyssna på på mobilen eftersom flera kan lyssna på det samtidigt. Så det ska jag fixa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0