Höjden av oturhet?

Inför min första eximination på universitetet så blev jag sjuk. Jag var förkyld och hade feber men som tur var så släppte feber tre dagar innan den skulle vara inne så jag lyckades få ihop den ändå och det gick rätt bra i slutändan.
Sen var det dags för den första tentan. Då blev jag lite allvarligare sjuk och blev inlagd på sjukan så jag missade den.
Nu är det dags för tenta nr 2 på måndag och vad tror ni har hänt under natten? Japp, jag har blivit sjuk.
Ännu en gång är det halsen som krånglar och det rinner ur näsa och ögon. Jag går runt och småfryser så jag hoppas verkligen inte att det är feber på gång, då är det kört. Jag blir liggandes i koma när jag har feber. Och jag vet vad ni tänker nu, ni tänker att jag är en vek jävel och det kanske jag är men jag kan verkligen inte röra mig när jag har feber. Och jag får alltid så himla hög feber, minst 39 grader.
Imorgon har jag VFU-besök på Norrstransskolan där jag ska vara vecka 45-46. Känns ju lagom lockande och gå runt där en hel förmiddag och snora men jag kommer inte missa det.
Om det nu finns en jävla Gud så vill han inte att jag ska få någon utbildning iallafall. Vad hände med demokratin?



Det här är jag när jag är sjuk. Och jag känner ungefär så som hon uttrycker sig 3:55 in i klippet.
Tur att jag inte har en man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0