Min matsal

Jag har just nu ett högt bord med barstolar i mitt kök. Jag köpte det av killen som bodde i min lägenhet innan. Det är fint och så men jag har kommit fram till att jag verkligen inte gillar att ha ett matbord av den högre modellen, speciellt inte som jag behöver den platsen till att studera och vill kunna pyssla också. Jag har därför bestämt mig för att sälja patrasket och kollar nu runt lite på ett ny möblemang. Vad tycker ni kära läsare om detta?



Jag gillert, var ett mycket överkomligt pris också.


Kommentarer
Postat av: emma

kan säga att mamma och pappa har sånna stolar hemma och jag tycker de är ok å sitta på under middagen men hade inte velat sitta å plugga där i x antal timmar. Så provsitt ordentligt innan du köper ;)

2010-10-11 @ 14:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0