Two seconds of fame

Nämen titta HÄR! Här är ju jag! (ca. 3.24 in i klippet)
Nu är det helg, det är inte lika uppfriskande som vanligt. Jag äter penicillin så alltså är det en vit helg som gäller. Jag kan inte slappna av från pluggandet heller, det är fullt upp på den fronten.

Jag har pluggat hela förmiddagen men nu blir det en paus. Min syster har letat sig upp till de värmländska skogarna så vi ska hälsa på våran snälla men ack så virriga mormor för att inta dagens kvot av föda. Sedan vankas det hockey och kvällen blir lugn med någon form av film.

Imorgon vill jag shoppa. Jag vill ha skor! Jag har inte handlat skor på flera månader och det är dags för ett par nya vinterpjucks nu. Tror jag drar med mig min kära syster på en stadstur.

Vad ska alla mina läsare göra ikväll? Och varför är jag inte bjuden?



Kommentarer
Postat av: Johanna

Men va fan. Vi SKA ju hänga ikväll.

2010-10-09 @ 14:56:11
URL: http://jomabelle.blogg.se/
Postat av: emma

hi hi värsta tv kändisen ;D

2010-10-09 @ 21:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0